Reklamační formulář
Uplatnění reklamace
Formulář prosím vytiskněte, vyplňte a přiložte k reklamovanému zboží. Děkujeme.
Kupující:
Jméno a příjmení: ……………………………………………………..
Adresa: …………………………………………………….……………
Telefon : …………………………………………………….…………..
Email : …………………………………………………….…………….
Prodávající:
GASTRO POTRAVINY s. r. o., U Zastávky 2902, 440 01 Louny, IČ 27299937, DIČ CZ27299937
Reklamované zboží:
Číslo prodejního dokladu – faktury: ……………………………………….
Datum prodeje (DUZP): ………………………………………..…………..
Číslo objednávky: ……………………………………….…………..………
Označení reklamovaného zboží: ………………………………….……....
Popis závady:
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Obsah balení při předání do reklamačního řízení:
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Navrhovaný způsob vyřízení reklamace:
(Před volbou způsobu vyřízení reklamace se seznamte v Obchodních podmínkách s body „Odstoupení od smlouvy“ a „Reklamace“):
- výměna zboží
- sleva z kupní ceny zboží
- vrácení peněz (uveďte bankovní spojení: …………………………………………………..)
- odstoupení od smlouvy (viz. samostatný formulář)
Vyřízení reklamace očekávám nejpozději v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů. Zároveň vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil(a), co je obsahem reklamace spolu se zvoleným nárokem, a následně o vystavení potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace.
V ................................... dne ……………………
………………………………….
podpis kupujícího