Reklamační formulář

Uplatnění reklamace

Formulář prosím vytiskněte, vyplňte a přiložte k reklamovanému zboží. Děkujeme.

 

Kupující:

Jméno a příjmení: ……………………………………………………..

Adresa: …………………………………………………….……………

Telefon : …………………………………………………….…………..

Email : …………………………………………………….…………….

 

Prodávající:

GASTRO POTRAVINY s. r. o., U Zastávky 2902, 440 01 Louny, IČ 27299937, DIČ CZ27299937

 

Reklamované zboží:

Číslo prodejního dokladu – faktury: ……………………………………….

Datum prodeje (DUZP): ………………………………………..…………..

Číslo objednávky: ……………………………………….…………..………

Označení reklamovaného zboží: ………………………………….……....

 

Popis závady:

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

Obsah balení při předání do reklamačního řízení:

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

Navrhovaný způsob vyřízení reklamace:

(Před volbou způsobu vyřízení reklamace se seznamte v Obchodních podmínkách s body „Odstoupení od smlouvy“ a „Reklamace“):

  1. výměna zboží
  2. sleva z kupní ceny zboží
  3. vrácení peněz (uveďte bankovní spojení: …………………………………………………..)
  4. odstoupení od smlouvy (viz. samostatný formulář)

 

Vyřízení reklamace očekávám nejpozději v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů. Zároveň vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil(a), co je obsahem reklamace spolu se zvoleným nárokem, a následně o vystavení potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace.

 

V ................................... dne ……………………

 

………………………………….

podpis kupujícího

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení