Zdravé mlsání: chia puding s borůvkami

Znáte to – když to přijde, tak to přijde. Honí vás mlsná a na vás se ze skříňky záchrany usmívá čokoláda. Co ale tentokrát místo ní šáhnout po něčem zdravém, co vám navíc dodá energii? Navíc vám to nezabere pomalu žádný čas, protože už je předpřipravená z minulého večera (mrk, mrk)... Dobře, už vás nebudeme napínat a radši se připravíme do výroby lahodného borůvkovém chia pudingu, který je plný živin, vitamínů a minerálů!

 

Chia semínka jsou trošku jako tofu. Nemají samy o sobě prakticky žádnou chuť a proto tak mohou tvořit fantastický základ pro spoustu jídel. Proto je důležité vybrat další trošku výraznější ingredience, které se postarají o dochucení celého pokrmu. My jsme sáhli po trošce javorového sirupu a doplnili o vrstvu borůvkové zavařeniny, která je slazena pouze rozinkami.

 

8d1ec596-47ec-11ea-9f91-008cfa04491c

 

Borůvkový chia puding

3 hrnky mléka

10 lžic chia semínek

3 lžíce javorového sirupu

Borůvková zavařenina slazená rozinkami

borůvky a granola na dozdobení

 

Přidejte tři polévkové lžíce chia semínek spolu s javorovým sirupem do tří šálků mléka a důkladně promíchejte. Nechte uležet přes noc ve vzduchotěsné nádobě. Střídavě vytvořte vrstvy chia pudinku a borůvkové zavařeniny. Nakonec dle chuti ozdobte čerstvým ovocem, granolou nebo ořechy jako na fotce.

 

Co zdravého nejraději mlsáte vy? Napište nám do komentářů na našem instagramovém nebo facebookovém profilu, budeme se moc těšit. :-)