Udělejte si strýčka a začněte s novoročním předsevzetím o měsíc dříve!

Vánoce se nezadržitelně blíží a s nimi i období plné cukroví, vánoček, horké čokolády a nekonečných seznamů úkolů. Asi ani nemusíme zmiňovat, co to pro naše zažívání znamená... Spousta jídla, nedostatek pohybu a… ručička na váze šílí.

 

Během svátků často odkládáme svou fitness rutinu, protože si myslíme, že na trénink není dostatek času. Následuje pocit provinilosti a novoroční předsevzetí, že na Nový rok do toho dáme všechno a začneme zase cvičit. Pamatujte ale, že si stále můžeme užívat svátků a zůstat fit ve stejnou dobu. Připravili jsme si pro vás několik praktický tipů, které vám mohou pomoci:

1. Najezte se, než vyrazíte ven

Než se vydáte na návštěvu, výlet nebo rodinnou sešlost, dejte si plnohodnotné jídlo. Díky tomu tak předejdete pokušení se přejíst jednohubkami a cukrovím!

2. Buďte aktivní

Vypněte telku a udělejte si z prázdnin rodinnou záležitost a naplánuje společné venkovní aktivity. Dokonce i při pouhém koulování nebo sáňkování spálíte spoustu kalorií. A navíc to je pořádná zábava! ☺ Zkuste si taky zacvičit brzy ráno, zatímco všichni ostatní ještě spí. Vyhnete se tak i poznámkám typu ,, Ale no tak! Vždyť jsou Vánoce…‘‘
 
6e327838-1503-11ea-906f-008cfa044124

3. Stanovte si realistické cíle

Realistické cíle jsou důležité ve všech oblastech života a o svátcích to platí dvojnásob. Věříme, že na Vánoce, kdy jste každodenně trénovali 3 hodiny a báli se na cukroví jenom podívat, byste nevzpomínali zrovna s láskou. Takže neváhejte a užije si dobroty, které máte opravdu rádi, ale v malých porcích.

Malý tip: Můžete zkusit i zdravější variantu vánočního zobání, mlsejte třeba  ořechy a sušené ovoce! (https://www.rychlevareni.cz/orechy-a-susene-ovoce/).

4. Pijte hodně vody
 Správný pitný režim často dokáže předejít tomu, aby vás "honila mlsná". A případně taky zabrání velikánské kocovině, kdybyste to se strejdou jako každý rok přehnali s přípitky. ☺

5. Jezte často menší porce

Rovnoměrně rozdělte svá jídla a nejezte vše najednou. Místo toho, abyste si dali 2 ohromná jídla za den, zkuste 5 malých. Večeři si dejte dříve a vyrazte na hezkou noční procházku před spaním. 

 

Jaký je váš nejoblíbenější tip? Napište nám ten svůj na náš instagramový nebo facebookový profil, budeme se moc těšit.