5 kroků pro zdravější den, každý den!

Žádné sacharidy po 5. hodině, několik hodin v posilovně denně, vynechávání určitých skupin živin, pravidelné detoxy… Také už se občas ztrácíte ve všech těch radách a tipech jak zdravě žít? Vůbec se vám nedivíme! Z nejrůznějších zdrojů se na nás hrne spoustu matoucích informací a většině z nás z toho jde hlava kolem. 

 

Proto jsme si pro vás připravili 5 hlavních zdravých návyků, které by si měl každý osvojit. Jsou snadné a začít s nimi můžete... No klidně hned! Pomohou vám dosáhnout jakéhokoliv cíle bez všemožného trápení. Hlavně pamatujte, že v jednoduchosti je síla. U zdraví to platí dvojnásob. :-)

 

352a559e-523c-11ea-ab86-a0369f10330e 

1. Vláknina – Zaměřte se na 40 g vlákniny za den z ovoce, zeleniny, celozrnných výrobků a luštěnin (skvělým příkladem je třeba tento čočkový dhal).

 

2. Zelená zelenina – Přestože má jen nízký obsah kalorií, tak obsahuje mnoho živin jako je vápník nebo hořčík.

 

3. Usnadněte si přípravu – Naplánuje si jídlo a zásobte si lednici zdravými potravinami. Čas ušetříte také díky našim přílohám, třeba díky předpřipravené rýži či novince, masu ve vlastní šťávě.

 

4. Spustu a spoustu vody – Kolikrát jste to už slyšeli? Přesto to sem patří - voda nakopává metabolismus a pomáhá trávení. Mějte po ruce vždy svou designovou láhev na vodu a na pracovním stole karafu vody s plátky citronu a mátou. 

 

5. Spánek – Nevyspalí lidé mají tendenci více jíst než ti dobře odpočatí. Zkuste si dopřát doporučovaných 7-8 hodin spánku.

 

Jaké zdravé návyky každodenně zařazujete do svého života vy? Podělte se s námi na našem instagramovém nebo facebookovém profilu, budeme se moc těšit! :-)